Bilder♥

Här är bilderna som jag tog i måndags med underbaraste Hanna D♥
Vi klättrade i träd, tog bilder, spelade kort och det var bara några saker av alla grejer vi gjorde :P
Här kommer bilderna:


Så nu kommer lite bilder från igår när jag var och bada:

Det här är min kusin Jacob

och det här är Jennie

Theo, min lillebror


Så här ser mitt hår ut:

Det ser mörkare ut än på bilden♥

Oj :O det blev många bilder!
men nu ska jag gå till min pappa♥

kram♥

                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!