Min kanin♥

hej idag ska jag göra ett inlägg om min lilla bebis Evangelin♥


hon är min lilla bebis som jag (vi) fick i början av sport lovet♥
då var hon jätteolydig fast nu är hon inte alls det, förrut kunde man inte äns ta upp henne i famnen men det kan man nu :D
jag tycker att hon är världens sötaste kanin, men det tycker alla om sina djur (tror jag :S)
här kommer lite bilder på henne:

den blev visst åt fel håll men det gör väl inget :)

just nu höll hon på med att ta in halm i sitt hus och det såg ut som att hon hade mustach, här kommer några bilder på henne då:

ja det var om min kanin♥♥♥



här kommer bilder från igår när miranda och jag var och bada♥

asååå världens snyggast bild på mig :D


ja det var dom bilderna och juste du felicia, du ville att jg skulle ta ett foto på min nya jacka och här är den


hoppas att ni har ett bra påsklov :D

kram♥


Kommentarer
Postat av: Linnea L...

wow, DET var ett låångt inlägg!! :)

2011-04-17 @ 13:05:54
URL: http://lillatjejenlilli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!