roligt och tråkigt!

jättebra start på dagen börjar nio, för både a och b ska ha musik samtidigt!
men senare på ska matteprov :(

men sän klockan sex idag ska jag på läger på kalberg :D
det ska bli så himla kul :D vi ska bara pyssla och göra lekar :)
så jag kommer inte blogg i helgen, kanske på söndag.

jag kan inte fatta det.. om 8 veckar så sista veckan i skolan :O
och om 3 veckor är det påsklov!
jag längtar värkligen dit så man slipper skolan!!!!! :D
fast då kommer jag sakna kompisarna i skolan!! :(

jag bjuder på en bild av mig :)


kram <3


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

den där bilden är jättefin!<3333

2011-04-02 @ 10:21:55
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!