Sjuk :(

idag är jag hemma och är sjuk :( skiiiit tråkigt, hr typ bara tittat på film hela dagen, jag såg hämden och harry potter dödsrelikerna del 1, jag rekomenderar dom filmerna :)

ja ni vet ju nog att jag var på läger i helgen och det var därför jag inte bloggade :(
men jag hade det jättekul!!!!!! det heter kalberg
en i min tjejgrupp det som heter maria sa:
- man bara äter och pysslar där!
och då sa jag:
- näää det kan inte vara sant!
men det var det, käkade 6 gånger den dagen och pysslade, vi hade det jättetur för vi fick bo i ett annat hus som inte småbarnen bodde i så vi var uppe till halv ett båda dagarna :D
vi pysslade ett "akvarium", målade ett ekollon (stavning), målade ett gryt underlägg, tovade och gjorde armband!
jag kan lägga in bilder någon annan gång.

det som äger är att min pappa har disney channel den här månaden, och det är jättebra eftesom jag är sjuk och är hos pappa :D


oj det blev ett långt inlägg, men nu ska jag gå :P
kram<3


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

sv; haha, misstänkte det ;)



nice med läger!



krya på dig!<3333

2011-04-04 @ 20:38:27
URL: http://hannizi.blogg.se/
Postat av: Estelle

Fiin blogg!

2012-01-01 @ 18:24:32
URL: http://estelless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!