Godmorgon!

Lilla Jag ↑
Heej!
Sofie bad mig att gästblogga här medans hon är i Thailand. Så jag slänger in ett inlägg här på bloggen någon gång när jag har tid. ;)
Just nu sitter jag och kollar på massa idol videos på våran "datorteve" eller asså det är en vanlig teve men vi har gjort så man kan ha den som en dator. Den har trådlöst skrivbord och så. Men jag sitter nu och skriver från våran laptop. Jag vet, ni bryr er ;)
Vi skulle igentligen åka ut med båten idag men det var lite mulet och det kanske skulle börja regna så vi ba neej det orkar vi inte. Så det blir nog en hemma dag :D
Om ni vill se ännu mer av mig är det bara att klicka på bilden eller →HÄÄR
Puss// Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!