Hell's Kitchen


Heej!
Jag sitter precis och kollar på Hell's Kitchen :D *Suck* Nu slutade det, haha precis när man skriver det. Nu börjar How I Met You Mother. Det är också ganska bra ;)
Miranda skrev till mig på Facebook och undrde om jag kunde gästblogga och jag sa ja. Så nu har jag 3 bloggar att blogga på :P Liite jobbigt men det går säkert bra :) Gör några tidsinställda när jag åker till Danmark såinte bloggarna står tomma ;)
Nu börjar det igen men jag ska bara slänga in ett inlägg på min blogg :P Haha den får ju inte stå tom ellerhur :)
Puss// Johanna ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

gillar din nya header:)<33

2011-07-15 @ 12:46:00
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!