Lånemobil


Min LåneMobil ↑
Heej!
Japp detta är min lånemobil som jag fick när jag lämna in min iPhone. Jag ba (till hon i kassan): Har ni några.. Sen hann jag inte säga färdigt för hon ba "oj förlåt vänta lite." Sen kom hon tillbaka med den här. Jag hade tänkt fråga om de hade några bättre skydd til iPhone 3Gs men det hann jag inte. ;) Jag tänkte liksom när hon sa det om lånemobilen att det kanske skulle vara bra att ha en. :D Den är helt okej faktiskt, man kan gå in på fb och surfa och så :)
Puss// Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!