Lite bilder från thailand :D

Hejsan ;) Förlåt att jag inte har bloggat på länge, det är därför att jag inte har haft tid helt enkelt :(
Här är bilder på huset där vi bor:

Det här är poolen..

...här är ingången till gästrummet...

...den blev lite sne men det här är köket...

...här ser man en bätre bild av köket...

...här ser man framsidan av huset..

..här är ingången...

...här är hallen..

...här kan man vila lite...

...här är vardagsrummet på över våningen...

...ops det lev en suddig bild men här sover jag själv...

...här är en balkong..

...och det här är utsikten...

..här brukar vi sitta på kvällen och mysa :)

Ja det var dom bilderna på huset :D

Jag fixade naglarna igår och det här är resultatet:


Jag blev super nöjd, kommentera vad ni tycker ;)

Just nu sitter jag och tittar på "jackas 3", den är väldigt rolig :D
+ så spöregnar det :S
Men nu ska jag fortsätta titta, så hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

fett lyx hus ju!:D typ roffe o lena hette dom va??;)

omg, vad fina naglar, jag dööör!<3333

2011-07-26 @ 12:52:41
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!