Förlåt :(

Förlåt att jag inte har bloggat på läng, det är för att igår fyllde min pappa år och hade fest och i fredags så åkte jag och några kompisar till täbban för att köpa en fejk onepice till Hanna D i inflyttnings present :P
och sen skulle jag hem och göra mig i ordning och käka innan hanna Ds fest :P
I tisdags hade jag tjejgrupp och så badae typ hela min klass på ängsholmen :O
På torsdagen så badae jag, Hanna D, Ella, Sandra, Oscar B, Samuel och Mattias!
det var jättekallt men kul :P

Hoppas att ni har haft en bra helg<3
kram :)


Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

sv; aa javet :D

Vad ska du göra i helgen??

KRAM ♥

2011-05-04 @ 13:24:07
URL: http://joxoxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!