Jacob & Jennie

Just det jag är hemma hos Jacob och Jennie nu och är barnvakt åt dom :P
Tyvärr kan jag inte lägga upp en bild :(
Men i allafall, jag ska dessutom sova över hos dom och imorgon ska jag hjälpa till på Jennies kalas :P
Och på söndag är det ju morsdag♥ Så då ska jag fira mamma :)
Det kan man säga att man har en full späkad helg :)


Och juste!!
                                                                         
Jag får låna den av pappas jobbar kompis, jag ska pröva och se hur det är att ha en xperia x10 pro :D
Den tar så himla bra bilder, min bakgrunds bild som jag har tagit ser det ut som att en proffesionell (stavning) har tagit!!!! 
kan kanske lägga ut den någon gång i helgen kanske :)


kram Sofie♥♥♥ B-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!