Pirates of the caribbean on stranger tides!!!


Juste, har nu sätt Pirates of the caribbean on stranger tides!!!
Den var jättebra och rolig :D
Jag tänker inte berätta om vad som hände i filmen :P mohahaha!!!
Och dessutom så träffade jag både Hanna L och Sandra i täbban innan filmen på H&M :)
Jag köpte ett linne där och kollade på avslutnings klänning fast jag hittade inte någon som jag ville ha :(



                                                          Och juste!! det är ju morsdag idag!!!
                                                 
                                     Jag hoppas att ni har kommit ihåg det annars får ni gratta henne nu :)
                                                               Och imorgon är det skola :(
                                 Men som tur är så går vi bara i skolan 3 dagar den här veckan!!!! :D
                                     

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv; Tack så mycket!:)<3

- Haha, jag hörde det;)

2011-05-29 @ 20:09:24
URL: http://finastesandra.blogg.se/
Postat av: Tove

haft en bra dag? :)

2011-05-29 @ 22:49:55
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!