Tjabba :P

Tjabba :P
Idag har bara varit det varit en nästan helt normal dag :)
Förutom att på NV så sista halv timmen så hade vi lektion utomhus :O
Det var jätteskönt att ha lektion ute, helst skulle jag ha velat ha alla lektioner utomhus :D

Just nu sitter jag och lyssnar på musik från youtube!!!


Och nu till något annat:
Jag skulle vilja att ni skrev lite fler kommentarer, tack♥

och desutom ska jag bada för andra gången i år på ängsholmen

Det har blivit mycket varmare i vattnet nu sen förra gången!!!!

okej det var allt jag hade att berätta den här gången, ska försöka skriva varje dag :P

Kram på er♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Hpaj

ska bli kul att bada♥♥♥!!!!!

ses

2011-05-09 @ 21:38:28
URL: http://hpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!