I know, I know....

Jag vet att det är en dålig uppdatering men jag har bara inte haft tid!!!
Lördag: Först på klättring sen var jag på Hannas fest :D
Söndag: Min brorsaa kalas och innan det var jag och delade ut reklam.
Måndag: Plugga matte o spanska... :(
Tisdag: Städa hos Ninis och plugga ännu mer....!
Onsdag: Duscha, plugga ännu mer ma, spa..!!!!
På grund av att jag har behövt plugga är för att vi hade Ma prov idag!!! Och spanska för vi skulle kunna en dialog och jag hade inte gjort nånting för att kunna den ;)
Men om en lite stund ska jag på Dans inriktnig :D Ska bli kul!!!
Men just nu tittar jag på Vampire diares!!! Det är sååå himla spännande!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!