Lite fail!!!

Idag efter vi hade slutat skulle Pasco o jag gå in på Tobak för att köpa ett tuggumi eller en klubba :P
Men precis när vi ska gå in kommer så klart mina föräldrar(hade haft utveklingssamtal 30min innan)!, och så här lät våran diskution:
-Vad gör du på tobak?,mam,dad
-ääääähh... Ska köpa en klubba :D,jag.
-Men det är väll inte helg?,mam
-nej men jag ville ha en idag, bara för den här gången...!,snääällla!!!, me!
-Okej bara för den här gången, mam.
Jag blev sååå himla bussted!!!! Men kan bara inte fatta att dom gick med på det!!! Dom brukar inte alls göra det!!! Men iaf blev jag sååå himla glad men lite skinerad(stavning :S)

Idag precis innan vi skulle gå in för att ha utveklingssamtal berättade mamma att vi ska skaffa katt!!!!!!!! :D<33333
Jag blev sååå himla glad!!! Men det är ingen kattunge, hon är mellan2-4 år, vet inte riktigt :)
Hon är jättesnäll o tam och helt kel galen, men när mamma berättade föll jag full i skratt!!! ;D För att hon heter Molly!!! Och om jag skaffade katt har jag bestämmt att den skulle heta Molly!!! Så det var som att vi var ämnade för varandra!!! Plus att hon har ganska lång pels men inte jättelång men silkes mjuk^-^
vi ska hämta henne nog om 2 veckor på lördagen!!!! Kan bara inte vänta!!!! Vill ha henne nu!!!
Kan lägga upp en bild lite senare om jag hinner!!!
Men det här var den bästa bilden på google som jag kunde hitta:
Bjuder på lite bilder:
vackert ;D
mitt öga ser fett skumt ut!!
Tycker ni att ja ska någon av dom här som fb-pbild?
Kommentera vad ni tycker ;)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åååå vad kul för dig med katten :D

Men ska ni ha ninis och Molly då???

Sista bilden var jättefin<333

Kram

2011-11-16 @ 15:31:33
URL: http://threedreaming.blogg.se/
Postat av: Elin A♥

hahahaha BUSTED<3

ps mom stavas inte mam ;)

2011-11-17 @ 18:09:23
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!