Tonårsplågeri!!!


Kan bara beskriva det med ett ord! För nu sitter jag och pluggar på mina 59 glosor i engelska tills imorrgon!!! Inte alls kul! ´Jag visste att vi skulle ha 30 glosor från boken Oliver Twist som vi har läst, men sen berättade våran fröken Katarina att vi låg efter i engelskan så vi skulle få ytterligare glosor! Och då trodde jag att vi skulle bara få 15 st, men 29 blev det!!! Det är bara tonårsplågeri!!!! Säger bara det!!!!
Men då ar man bara lite att stå i...!
Men så mår jag häller inte så bra, är ganska svag i kroppen och så... :( Inte så kul, hoppas bara att jag inte blor sjuk tills på Lördag när jag ska hämta Molly!!!

Min söta lilla katt :D På vägen dit ska jag nog titta på Harry Potter dödsrelikerna del 2 och Lejonkungen 1, Lejonkungen är faktiskt bra, man kan vara 13 snart 14 och gilla barn filmer från Disney, en av anledningarna är mina "små" kusiner :) Barn filmer är inte så läskiga, men lite sorliga och mest roliga C:
Men nu måste jag fortsätta plugga :(
Så chaio så länge :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Klart det inte är barnsligt med barn filmer :)

Vi har sett Oliver twist i skolan :D Det verkar som att flera skolor i sverige håller på med oliver twist i skolan:/

Kan vi inte ses nån dag och typ handla julklappar i stan elr ngt???

Kram Felicia<333

2011-11-28 @ 19:48:54
URL: http://threedreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!