Bild 8: En bild på en person du saknar

Jag skulle ha tagit en bild på Felicia, men hon vill inte att man lägger ut bilder på henne och det respekterar jag ;)
Så det blir en istället på...

Hanna!!!♥ :D


Igår fick jag reda på att jag har fått ett jobb där man ska dela ut reklam :D

Jag blev så himla glad!!! För jag har verkligen velat käna egna pengar!!
Så den här helgen ska jag pröva och se om jag vill fortsätta :)
Och jag fick ett perfect område, Reduttvägen och fortvägen!!!
Men det kommer bli tufft, men åndå ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Kul det där med jobbet :D och tack för din respekt <33

2011-10-25 @ 20:52:53
URL: http://threedreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!