Hej hej...

Jag vet att jag inte bloggar så himla mycket men det är för att jag inte veet vad jag ska skriva och jag har ingen lust att skriva...
För det är typ ingen som läser min blogg eller kommenterar.
jag har mellan 7-11 läsare om dagen och det är ganska lite, iblad har jag 20 läsare och det är jättemycket för mig!!! Medans för andra är det jättelite för dom är vana vid 30 och mer!!!
Så dom borde inte klaga på det :)
Och jag vet inte om jag ska sluta blogga eller inte...?
Ni får kommentera vad ni tycker, om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska läggaa ner bloggen...
Det är upp till er...!

Men nu ska jag vara lite med familjen och mysa ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

SLUTA INTE!!!!!!

även fast jag inte kommentera så ofta så ska du veta att jag upskattar din blogg VÄLDIGT mycket !!

Att du bloggar är ju det ända sättet jag kan följa digpå ,vad du gör på dagarna och så.

Om du lägger ner bloggen så får vi prata i telefon eller smsa lite oftare !!

SÅ SLUTA INTE BLOGGA!!!!!!!

Skriv om vad du har gjor under dagen ,vad du har haft för lektioner,vad du och kompisarna gjorde på rasten eller ngt liknande.

Jag uppskattar det än då,ska du veta!!!

Som mina inlägg är ju ganska ofta väldigt tråkiga men jag skriver en då !!



Kramizar Felicia <33333333

2011-10-12 @ 16:23:35
URL: http://threedreaming.blogg.se/
Postat av: anonym

vill nt vara taskig men om du nt tycker att någon läser och jag bara ville se om bloggen hade lagts ner :)

men lägg ner de

2011-10-12 @ 20:27:19
Postat av: Elin A♥

sluta inte! spelar ingen roll hur många kommentarer/läsare du får, om du tycker att det är kul att blogga sluta inte! om du har typ 10 läsare var glad! det betyder jue att det är 10 stycken som tycker om din blogg och vill att den ska va kvar :D! ps fett snygg design!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-10-22 @ 17:18:53
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!