I'm the loneliest girl in the world...

It feels like that...

Har ni någon gång känt er besviken, ensam o ledsen... Om ni inte har det så iallafall är det så jag känner mig nu :`(
Idag så skulle jag vara med en kompis, men sen när hon igentligen skulle varit hos mig för ung 10 min sedan så skickade jag ett sms: När kommer du? Då fick jag som svar: Jag får inte..
Och det här har hänt mig säkert 10 gånger eller fler... Och det är samma person och andra ibland, det känns inte så himla kul :(
Ibland känns det som att en person inte vill vara med mig men säger ja och ändrar sig och hittar på en ursäkt så att den kan gå hem så att jag inte ska bli sur...
Men det är det som gör mig sur o ledsen, för mig är det bättre att säga sanning än att ljuga.
Och ibland känns det som att jag inte har någon vän alls... I skolan, utanför skolan och andra tillfällen.
Bara några enstaka vänner, men jag nämner inga namn.
Så om ni känner att ni kanske är en av dom som jag har skrivt om så vill jag att ni berättar saningen för mig, annars är ni inte en så himla bra vän till mig såå ni bara vet :/ 


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥ [Fotoblogg]

Jag är din vän! <3

2011-10-01 @ 22:19:05
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/
Postat av: Felicia <3

Men gmn så behöver du verkligt nt känna så <3. Älskar dig jättemycket<3. Finns här för dig ,ring om du vill <33

2011-10-02 @ 00:56:54
URL: http://threedreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!