Utkast: Okt. 21, 2011



Som vanligt har jag varit hemma SJÄLV hela dagen...
Inte kul alls :(
Önskade att jag hade haft någon att vara med :)
Men iallafall så har jag gossat med Ninis, kollat på "the hangover" och sen bara slappat.
Det käns inte så bra när man bara är inne själv och det är fint väder ute...

Idag så på svenska lektionen så redovisade vi varsin film :D det var kul att se några snuttar av olika filmer.
Jag satt med Samuel och Filip. Det var lite irriterande att Samuel höll på att kittla mig, förrut när han gjorde skrek jag inte till men nu gör jag det..!
Fast då höll Filip och jag på att reta Samuel :P
Men på rasten så gick brandalarmet igång så då fick man gå ut i bara en tunn långarmad tröja :(
Inte så himla kul...
När vi sen gick in hittade Hanna x2, Sandra, Linnea och jag Oscar, Magnus, Mattias och Filip ihop knölade vid ett element, det såg väldigt roligt ut ;)
Sen efter vi hade slutat så satt hela klassen i matkön och väntade på mat i ungefär10-20min, det var ju faktiskt Hamburgare och så här såg det ut:


Men sen till middag drack jag JULMUST!!!!

Kan bara inte förstå att det har kommit ut i butikerna nu!! Det är ju faktiskt 63 dagar kvar tills det är julafton :D
Men nu har jag inget mer att berätta...


Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja visst är det tidigt att dem börjar med julmust redan nu !!!!<3

2011-10-21 @ 22:44:10
URL: http://threedreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!