OMG!!!!!

Igår på våran dans inriktning så hade vi en annan lärare och han heter Robert och vet ni vad han jobbar och skriver låtar till bland annat Eric saade, Darin, Jason derulo och Mohombi!!!! OMG!!!!
Plus så skriver han egna låtar och sjunger med sin brosa. Dom heter "Rob & nino", dom är sjukt bra!!!
Här är en av deras låtar: Rewind. om klippet inte visas så klicka HÄR så kommer ni till kllippet ;)
Och gå in sen och gilla dom HÄR!!!


Igår fick jag min leverans med reklam så nu sitter jag och sorterar i mitt rum hos pappa, det ligger bara pappaer över hela golvet!!! igår höll jag på i ungefär 1,5h och jag hade inte ens gjort hälften då så ni kanske fattar att det är mycket!!!

Men nu ska jag fortsätta att sortera...
Men som tur är det HÖSTLOV!!!!!


Kommentarer
Postat av: Linnea ♥ [Fotoblogg]

sv; taaaaaaack <3 men egentligen, de e bara ett öga ;) <3

2011-10-29 @ 20:41:31
URL: http://llinneasfoton.blogg.se/
Postat av: Hanna ♥

dom är grymma!



rösta gärna på vilken bild jag ska ha som profilbild på facebook! du får en länkning i min blogg då :D<3

http://hannizi.blogg.se/2011/october/vilken-bild.html#comment

2011-10-29 @ 22:21:19
URL: http://hannizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!