Hos Ylva...


Hejsan, sitter nu hos Ylva vid hennes dator ;) Har det inte så himla speciellt kul... För hon hade glömt att hon hade bjudit 2 gäster på middag. Och hon förvarnade mamma o mig att dom kan vara lite buttra. Och det var dom, men speciellt väldigt konstiga :/ Det var en mamma o hennes son, fast sonen var runt 40-50 och bodde hos sin mamma... Och mamman skrattade åt alla trista skämt, och då menar jag ALLA!!!! Och ingen skrattade förrutom han själv och sin mamma... Och han var såå himla tråkig!!! Han ville hela tiden prata om bilar.
Vi satt o prattade om disel och började sen prata om något annat men då fortsatte han prata om disel i 10 min till!!! Och om man inte prattade om bilar så försökte han hela tiden prata om bilar! Så himla jobbigt D: Men som tur var åkte dom alldeles nyss c:
Men Molly har haft det lite jobbigt idag... :/
Först på bilresan satt hon o mjaua nästan hela tiden. Sen när vi hade åkt i en timme kräktes hon i buren :S Mysigt.. Men som tur var var det när vi skulle precis stanna vid en MC dounlads(stavning). Sen när vi kom till Ylva satt hon och morrade under en säng. Men nu har hon kommit fram och äter :)
Men imorgon ska vi åka och titta på tranor, och jag har med mig min systemis :D Så jag ska försöka ta lite bilder med den ;)
Nu ska jag gå ner o äta GODIS!!!! Och mamma har lovat mig att när vi åker hem på tisdag ska vi stanna vid en godis affär 10-15 min bort och köpa godis :D Det finns nämligen över 400 sorter c: Mums..!
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!