My 1 april!!!


Heeej!!!! Hade ni en bra första april???
Det hade jag iaf :P Jag gjorde lite bus på både mamma o pappa, och båda funkade :D Fast några vet jag inte om dom funkade ;)
Pappa: Knöt ihop alla hans skor i hallen, satte tejp under kranen i badrummet o köket, smällare i garderoberna, och i en sko o i en jacka! Salt i tandborsten ;)
Resultat: Skorna funkade perfekt!!! Hans skulle iväg lpå hockey match och hade lite brottom så tog han ett par skor, sen ett annat och ett annat, sen bestämde hans sig för att ta ett par och knyta upp dom. Sen när han tog sin jacka small det :D Och kranarna funkade oxå :P Men smällarna vet jag inte riktigt om dom funkade, men det gjorde iaf saltet i tandborsten :D
Mamma: Tejp under kraneni köket och i badrummet.
Resultat: Fukade klockrent!! Mamma gick på den första i köket sen såg hon den som var i badrummet men tog inte bort den, så när hon skulle tvätta händerna så hade hon glömt bort att den var där så hon gick på den ändå!!! :D
Jag gjorde inte lika många bus hos min mamma som jag gjorde på min pappa. Det var för att vi har ju Molly hos mamma, och hon är jätterädd för smällare. Och för att jag ville hämnas lite på min pappa, för han retar mig 24/7!!!!
Ja det var min 1 april det...
Men nu ska jag fixa lite grejer innan jag går till skolan :)
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!