My day


Hallå där kött o blåbär!!!
Har äntligen påsklov nu!!! Okej min sista dag var i onsdag :D Men det är såå himla skönt med lov!!! Jag tror att jag inte skulle orka en vecka till!!!! Men jag har inte så himla många planer på lovet förrutom att på söndag ska jag o mamma åka till min mammas kompis Ylva och vara där tills på tisdag ;) Det var hos henne vi hämta Molly. När vi är där kommer vi hjälpa henne med hästarna och gosa med hennes 2 hundar o katter :D MEN HON Har även fiskar och 2 fåglar, rena rama zoot!!
Men idag klippte jag mig, bara topparna, rundade till lite där fram och klippte upp det lite. Inte så himla mycket. Men sen när jag kom hem bakade jag kyckling cupcakes :D Dom blev faktiskt bra ;)
Kommer komma upp bilder i morgon nog ;)
Ja det var vad jag hade att berätta :)
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!