Arninge djurklinik....

Heeej :) Kunde tyvärr inte blogga igår för att mitt skydd gerj till datorn har gått ut och då får jag inte gå ut på internet :/ Men det kom upp 2 tidsinställda inlägg som jag gjorde i söndags ;) Eftersom jag är ganska dålig på att blogga gjorde jag tidsinställda inlägg för hela veckan ;)
Men iaf så har jag kommit hem nu från Arninges djurklinik. Vi var nämligen och lämnade in Molly för att hon skulle kastreras(stavning), få vaccination och klippa klorna ;) Så jag kommer åka och hämta henne efter skolan med mamma :) Och då kommer nog Molly ha en sån där gullig tratt :P
Men idag ska vi på idrotten åka skridskor, jippi...noooot!!!!! Jag har 2 anledningar varför jag inte kan åka,
1: Har inga skridskor
2: Har ingen hjälm!
Men jag gillar häller inte att åka skridskor, det är sååå himla tråkigt!!!!!
Men men....
Kramizar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!