Baby siting

Heejsan svejsan! Ska om ungefär en timme åka och sitta barnvakt åt min gulliga tjejkusin :D Vi ska titta på sista avsnittet av Magi på Wawerlyplace, hon ville nämligen se det. Och då sa jag att jag kommer och hämtar henne lite tidigare så att hon hinner s det ;) Så först är det bara hon o jag sen kommer hennes brorsa vid fyra tiden, för han har varit på en fest :P
Men nu är det äntligen LOOOOV!!!! Så himla skönt!!! Min hjärna behövde det värkligen!!! Ska nog åka o bada och bowla någon dag, men så klart ska jag nog vara med kompisar!!! Vad ska ni göra på lovet?

Kram


Kommentarer
Postat av: Elin

**sitting ^w^"

Förlåt, jag måste altid :3

jag gillar din bloggdesign

LOL den där bilden XD

2012-02-25 @ 11:02:35
URL: http://minliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!