Bowling!!!

Hejsan! Idag var jag o bowla :D Det var såå kul :P Och jag krossade mamma o Theo totalt :D
Serie 1 fick jag 112 totalt och kom med i top 10 listan på bowlinghalen :D Då gjorde jag 1 strike och 2 spärrar :D
Serie 2 fick jag 97 och gjorde 1 strike och en spärr ;)
Serie 3 fick jag 80 för vi hann inte spela klart :( Men jag gjorde 3 spärrar!!!
Så totalt fick jag 289 poäng och gjorde 2 strikar och 6 spärrar!!! Det är rekord för mig på bowling!!!
Men det bästa var att jag vann över mamma och Theo på alla 3 serierna och att jag sköt ner en sån där det är en ring runt siffran, som verkade väldigt omöjlig för mig men jag klarade den så jag fick en spärr och kommer få 5kr av mamma :D För mamma sa om jag klarade det skulle jag få 5kr :D
Här är bild bevis på att jag var med på top 10, fast jag är på 8:de plats! Men jag är me :D 
 
Kramizar Sofie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!