Completely incomprehensible!!!

Heejsan!!! Idag var jag på klättring så klart ;) Men vi var bara 5 av 14 som var där!!! Men det kanske inte var så konstigt eftersom att det är lov :P Men för att vi var så få fick vi bouldra :D Och jag klara en vägg gär man först klättrade rakt och sen upponer och sen rakt igen :D Jag höll också på att klara en vägg som var så också fast då var man lite längre upponer, och det är väldigt jobbigt!!!
Det här är en boulervägg ;)
Och jag fick mycket beröm ^^
Men nu kommer jag till the completely incomprehensible!!! Jag frågade min pappa igår om vi kunde pröva att ta med Molly hem till han. Och han sa "ja varför inte. Man måste ju göra lite uppofringar ibland"!!! Så idag ringde jag pappa innan vi skulle till han och frågade om jag fick ta med Molly, för jag trodde nämligen inte riktigt på han igår kväll. Och han sa JA!!!! Så nu är Jag hemma hos pappa MED Molly!!!
Bild bevis:

Hon är väldigt nyfiken och rädd för blixten på datorn så hon tittade bort ;)
Men nu ska jag vara med henne lite :P
Kramizar Sofie & Molly<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!