I´m so sorry....!


Hej!!! Jag har tyvärr inte kunnat blogga på några dagar, för min mamma har pluggat och då har hon haft internet dosan, och då har jag inte kunnat blogga :( Men nu är jag hos pappa och fixar naglarna innan vi ska åka och bowla :D Ska bli kul :D Men igår fick jag post, jag undrade vem det var från och såg sen att det var från min moster :D Det fanns ett kort med att det var min lite sena födelsedags present ;) Och när jag öppar det lilla paketet är det en kontroll till min systemkamera :D Jag blev så himla glad, även fast det inte var nåt stort för jag hade tänkt köpa en sån när jag hade pengar men nu behöver jag inte det :D
Förra veckan sa jag att jag skulle lägga upp bilderna från romme, men som ni har märkt har jag inte det :/ Men jag lovar att jag ska lägga ut dom ikväll när min mamma är på möte, för då kan jag ta dosan :P
Men nu ska jag måla på det sista lagret innan vi åker ;)
Kramizar Sofie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!