Studying is so hard!!!


Alla skriver när dom är osminkade på bild att dom bjuder på det, fast nu är jag sminkad och JAG bjuder på det :P
Hej alla glada! Jag själv är inte så speciellt glad!!! Har behövat plugga alla dagar den här veckan, förrutom måndag! Pågrund av alla dom här meningslösa proven!!!! Jag älskar våran fröken i So, hon har sagt att vi inte behöver ha något prov i So :D Är så glad över det, önskar bara att alla andra lärare/fröknar också kunde förstå att vi inte behöver ha prov, man blir bara dåligare då, för att man stressar för att försöka kunna allt, men sen efter proven glömmer man bara bort allting ändå! Så då har man typ pluggat i förgäves(stavning)! Just nu har jag suttit och pluggat spanska, för att vi har prov i morgon...! Och så har jag spelat in en berättelse, som jag spelade om minst 15 gånger innan den blev bra! För i svenskan har man fått en berättelse som man ska lära sig utantill och sen spela in och skicka till fröken. Och hon sa att det är ett PROV!!! Jag blir bara närvös på prov och glömmer bort allt precis innan jag ska börja skriva svare på frågorna!!!
Men ska nu sätta mig i sängen i min nya mys dräckt och titta på "Sofias änglar", tycker att det är ganska bra, gillar sånna program där dom bygger saker ;)
Mina mjukis byxor o kofta! På byxorna står det 98 ;) Och på koftan L.a., och skojar jag med mamma och sa att det står för Little angel ;)
Kramizar Sofie :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!