Trött tjej här...


Heej!!! Jag är såå himla trött just nu...! Men det är för att jag var i Romme igår ju :D Det var såå himla kul!!! Jag åkte 2 svarta backar utan att ramla, STOLT!!! Men sen åkte jag massor av röda och blå backar ;) Hannax2, Sandra o Jag åkte lite off pist, och då hittade vi det stället från förra året där vi valde vilken väg vi skulle ta, dödsvägen eller en vanlig väg, fast då visste vi inte att den var såå himla läskig!!! :O Fast vi åkte inte där, vi tog den vanliga vägen, fast då åkte jag in i ett träd :S Så nu har jag ett stort blåmärke på armen :3 Men på bussen!!! Tara o jag satt längst bak i bussen mellan 3 killar i nian... Och då mullade oss med en killes strumpor!!! :S Så för att försvara oss fick använda naglarna ibland! Catwomen! Men sen fick 2 av dom killarna byta plats med 2 tjejer i 6:an, så då blev det mycket lugnare... Men sen skulle jag o Tara ta oss fram mellan alla fötter, för att se hur dom där framme hade det. Men vi kom inte så långt, när vi stog i Samuels o Oscars platser satte vi oss ner, och dom var så sköna c: Så vi satt där en stund, men Samuel hotade oss med hans blöta armhåla, men den puttade vi bara bort, och när dom inte såg tog vi lite godis av dom ;) Tillslut gick vi tillbaka till våra platser fast då var vi nästan framme :)
Men i bussen vardet så att där fram var det lungt och tyst, och man satt på sin plats. Medans där bak var det helt kaous!!!!!! Det var grejer överallt, men satt på andras platser, man sjöng högt, och blev retad eller mullad...
Det kommer kanske bilder upp idag från igår eller någon annan dag i veckan ;)
Men jag orkade verkligen inte blogga igår, för när ja kom hem käkade jag middag, sen gick jag till mamma och packade mina grejer o duschade. Efter det gick jag hem till pappa igen och la mig i sängen direkt och somnade kavrt i 10... Trött tjej här!!!
Ja det var min dag i Romme det :D
Kramizar Sofie c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!