Vem uppfan skolan igentligen???

Tumblr_lzg9o27vc51rp9xcxo1_400_large
Tjooo bre!!!
Har haft en helt ok dag, fast bara tråkiga ämnen... :/ Fast på arbetstiden var kul :P  Men igår på idrotten hade vi gympa :D Det var faktiskt riktigt kul :D Höll på mycket med armarna. Och på bommen som vi hade höjt så att man kunde hänga i luften :P Och då skulle man gå sidled hängande i luften, det var såå himla kul :D För jag fick upp en bra teknik, så jag gungade med benen på något vis...! Och på ringarna skulle man pröva att göra lilla krysset och stora krysset. Men jag klara bara lilla, det är jättejobbigt :P För man ska hänga med kroppen i luften och sträcka ut ena armen så att den blir rak(lilla krysset)! Och jag var den enda tjejen som klara det :D Stolt!!! Och så fick jag visa en kille hur man gjorde det lilla krysset, så sen fick jag en gimmi five av Camilla(våran idrotts lärare)! Det kändes riktigt bra ;)
Skulle igentligen gjort en spanska läxa fast jag fattar inte riktigt vad man ska göra, för det står inte på elevkalendarit det som jag tror att man ska göra. Det jag hörde var att man skulle ta reda på vad det finns för djur på Madrids zoo, men det finns typ över 40 djur!!! Hur orkar man skriva upp alla dom!!!! Så jag struntar i det...! Typ... 
Men i helgen ska jag nog plugga inför 2 prov! Det ena är Nv :( Och jag kan typ inget av det vi ska ha på provet, man sitter där på lektionen och skriver av det som står på tavlan, men det kommer aldrig in i huvudet!!! För att det är såå himla BOORING!!!!! Det är som att man är där men ändå inte där...!!!! Och sen har vi spanska prov!!! Och det måste jag också plugga väldigt mycke på, för att mer än hälften av det vi ska kunna har vi inte ens gjort för att våran gamla spanska lärare inte ens gick igenom det!!! Vi gjorde bara massor av annat s*****t!!! :S
 Kramizar Sofie :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!