Not in a good mood right now...

Hejsan svejsan :P Är inte på så bra humör för att blogga.... Men gör det ändå :) Fast det kommer inte bli något långt inlägg, ett litet kort bara ;) Jag hade dans idag och det var kul, var jätteflumsig i början, jag skrattade åt igenting, så sen började jag hosta och få lite ont i halsen :/ Men som tur var fick jag en halstablett av Tara :D Vi fortsatte lite på förra dansen, till låten Yeah x3 med Chris Brown.
Nästan alla säger att dom vill ha sommar, men då har jag varit imot dom men nu är jag en av dom!!! Jag vill också ha sommar!!!! Jag vill sola, bada, bli brun!!! Ja allt som man brukar göra på sommarn!!!
Men nu på måndag ska jag till Romme med skolan, för att det är idrottsdag :D Ska bli såå kul alla i klassen ska dit förrutom 2 som ska typ vara lediga då och åka skidor!!! Avis!!! Men är såå himla taggad!!! Ska ta med mig kebabchips, läsk, marsmallows, GODIS och mitt nintendo dsi XL ;) Kommer också ta med mig min undervattenskamera och ta lite bilder ;) Det som är bra med den kameran är att det gör inget om den blir helt snöig :D
Här är några bilder från Romme förra året, hittade dom på Hannas gamla blogg ;)

Hanna L & Jag

Hanna D

Det är en gubbe forever alone i backen som åker :D

en väldigt muppade bild på mig :/
Men längar såå himla mycket!!!
 Okej det blev inte ett så kort inlägg... Men ska plugga líte engelska glosor nu innan "Once upon a time" börjar, för jag hinner inte sen för efter det är det "Revenge"!!!
Kramizar Sofie :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!