I´m really not good with words...

Heeej♥ Har nu sett "Breaking dawn part 1", sååå himla bra, så nu vill jag bara se fortsättningen nu!!!!! Men jag vet jag är sjuuukt efterbliven!!! Men jag hade velat se den på bio men varje gång blev det så här att jag hade pengar men hade inte tid att gå men när jag hade tid hade jag inte pengar :/ Men nu har jag iaf sätt den :D
Men idag hade jag engelska prov!!! :O Fast jag tror att det gick ganska bra, engelska är inte mitt starkaste ämne :/
Men så ni bara vet kommer tävlingsresultaten på Söndag!


Det var 2 colage som jag gjorde förra året med min undervattens kamera ;) Inte dom finaste bilderna, fottade dom på tv på Animal Planet.
Men nu ska jag vara med min lilla kisse :D
Kramizar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!