Be yourself, everyone else is taken

375011_209582865780706_149792978426362_519248_544108519_n_large
 Hola!!! Jag vet att jag har inte uppdaterat så bra, men det är för att jag inte har antivirus skydd på min dator :/ Men nu är jag hos pappa och då kunde jag låna hans :D Men idag har det varit en helt vanlig dag, ma, spanska,idrott,dans :D Men på matten höll jag på att dö för att det var såå himla TRÅKIGT!!!! Spanskan var helt ok... Idrotten med, vi körde dochball(stavning), det var läskigt :S Men det är ändå såå kul :P Dansen var väldigt kul :D Och Rob tyckte att vi var s***t duktiga :D
Men det var en grej idag som var mindre kul... För någon gång efter lunch började jag få ont i magen :/ Men efter dansen kände det som att jag skulle dööö för att jag hade så ont!!! Men sen tog jag en iprem och då blev det bättre :) Men som tur var hade jag Molly <3
Och jag längtar sååå himla mycket tills på lördag!!! För då börjar äntligen min klättring :D!!!! Ska bli så kul att träffa kompisarna därifrån!!!
Men nu ska jag titta på "Once upon a time", jag vet att jag har sagt det tidigare, men ni borde titta på det för att det är sååå himla bra!!!
Ååå juste igår hade vi författar besök av Douglas Foley. Det var lite intressant, han har bland annat skrivit Habib böckerna, shoobre. Och Shoobre kommer komma på film 24 februari! Ska kanske se den :)
Men nu ska jag ta det lite lungt och bara titta på tv :D
Kramizar Sofie <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!