Hello!!!

Jag vill ha SOMMAR!!!!! Inte det här tråkiga regnet!!! Varför blev det så här!!! Förra veckan var det varmt och skönt och man kunde gå i linne med en tunn kofta över och nästan svättas. Nu måste man typ ha en jacka på sig för att inte bli blöt eller frysa!!!! Vill ha värme!!! Och lov^^
Men som tur är har jag det om en vecka, eller då har jag varit ledig redan en dag(torsdagen) :D
Vad ska ni hitta på på lovet?
Jag ska typ bara vara hemma, kanske åka till min mammas kompis(det var där vi hämta Molly) och hjälpa henne med hennes hästar :) Medans min brorsa ska åka till SÄLEN!!!! Och åka SKIDOR!!!!!!! Så himla orättvist!!!!
Men det kanske kommer mer uppdatering sen, vet inte riktigt, för jag ska göra lite läxor, och det är en anledning varför jag inte har bloggat och för att jag var på bio igår och såg "The hunger games", såå ***** bra!!!! Rekomenderar den verkligen!!!

Men nu ska jag gå över och lämna min brorsas headsett. -.-
/Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!