I wish...

Det finns mycket jag önskar här i världen men här är några.
Att min pappa inte var pälsalergiker.
Att jag kunde ha en hund, som inte behövde vara ensam hela dagarna.
Att jag hade hur mycket pengar som helst så jag kunde resa massor, shoppa och skänka pengar till WWF! Men nu har jag inte det, men då får man jobba hårt, spara och vänta tills man kan köpa det man vill, sen är det bara att börja spara igen ;)
Och jag skulle vilja göra om mitt rum hos både mamma och pappa, så att dom blir mysiga, har en stor spegel, stor säng och många fotoramar för mina fotton! Men det kan jag häller inte göra, men pappa har sagt att vi ska fixa mitt rum när han har lite mer pengar, men då ska han först fixa min brorsas rum först, för han har en bord med planeter och en gubbe som åker rymdraket! Får hoppas att det blir snart!!!
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!