SOLA!!!!!


Hej alla glada!!!

Jag är bara så himla lycklig just nu!!! :D Sitter på mammas balkong och solar i bara BIKINI!!!! Förra ret gjorde jag inte det förräns i mitten av april, och nu är det bara mars!!! Älska vädret!!! Sattsar på att få lite svaga bikini märken :P
Men sen för en stund ringde jag mamma om en sak och då sa hon att hon hade fått ett sms om att det fanns ett paket att hämt!!! Så hon ska hämta det efter hon har slutat, så då får jag mina nya skor och min blus :D !!!!!
Igår från lunch och frammåt var så himla shill!!!
Ahha ett bi flög in i mig!!! :O
Men nu åter till igår :P På spanskan så skulle våran fröken någonstans och hon sa att vi skulle ändå jobba när hon var borta.
Men Elever+själva= No working!!! Just talking!
Så då gick Tara, Jossan o jag på lunch. Efter det gick vi till studsmattan och shillade bara, åkte lite på Samuels longboard, sola, snacka. I typ 1h & 30min :D Sen på idrotten så skulle vi ta en promenad och stanna någonstans och fika lite!
När vi hade kommit halvägs till skavlöten stannade vi och fikade. Och där fanns en sten där solen låg på, så det var typ 15-17 grader :P Så där satt jag och några tjejer o fikade. Sen när vi låg o solade, kom Oscar o Samuel. Dom doppade en pinne i vattnet och drog sen den på Alina, där det var som varmast för henne. Alina blev så himla glad över det och sa tack. Hon skrek på dom och ville typ hämnas på Samuel.
Och Samuel frågade Tara om hon ville ha en bulle, så klart sa hon ja :P Men precis när hon skulle ta den kastar Samuel den i vattnet! Tara flippade ur totalt och skrek: din jävla bög!!! Det där var väl onödigt!!!
Våran klass är bara helt underbar :D
Sen var det bara dans kvar och då kom Rob inte förräns när vi började. Men vi hade väldigt kul ändå!
Vi gick igenom dansen igen för 8:orna var inte med förra gången. Och vi kunde dansen utantill så vi skojade till det lite och skulle försöka dansa med helt raka ben! Vi garvade i hjäl oss!! XD Det såg så himla kul ut!!! 7 muppar som dansar med raka ben och garvar samtidigt!!!
Ja men det var min dag det ;)
Det här ar för ett år sen!!!
Och just nu:

Var svårt att fota när solen gjorde så att man blev nästan vit :P
Tog en bild som bevis hur varmt det är på min balkong:

Inte den bästa kvaliten men den visar 22.5!!!!! Så ***** varmt!!!!
Men nu ska jag nog sola en timme till!!! Plus att jag har lite svagt bikini streck XD
/Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Your beutiful name:
Remember me?

Your mailadress: (publiceras ej)

Din underbara bloggadress:

Slängg in en kommentar här:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!